Uszkodzony laptop? ► Serwis laptopów Kraków | Zepsuta konsola? ► Naprawy konsol Kraków

 Darmowa dostawa do paczkomatów INPOST od 199zł

PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Często zadawane pytania FAQ
Twój koszyk jest pusty ...
ABCLAPAsusCynelDefenderDELLEsperanzaGembirdGoodramHPIBOXIntelLanbergLenovoMicronMicrosoftNATECNORTONONIKUMASamsungSAVIOThermal GrizzlyTP-LINKTRACERUGO
  • Przelewy24
  • BLIK

Często zadawane pytania FAQ

Najczęstsze pytania dotyczące zakupów w naszym sklepie internetowym ABCLAP.PL

  1. Chce zrobić zakupy, czy muszę się rejestrować w sklepie?

    Nie, nie ma potrzeby rejestrowania się w sklepie w celu dokonania zakupów. Można kupić produkty bez rejestracji. Jednak zachęcamy do zarejestrowania się, ponieważ dzięki temu mają Państwo wgląd do historii zakupów, możliwości uzyskania rabatów i zniżek dla stałych klientów.
     
  2. Jak mogę zapłacić za zakupy?

    Płatność za zakupy można dokonać na kilka sposobów, wybór dokonuje się przy podsumowaniu zamówienia i dostępne są następujące metody płatności:

    a). Płatność za pomocą szybkich płatności „Przelewy24”
    b). Przelew tradycyjny na konto bankowe ( numer konta podawany jest każdorazowo w wiadomości e-mail po dokonaniu zamówienia i wyborze tej formy płatności ).
    c). Za pobraniem – Płatność następuje przy kurierze ( gotówką lub kartą ).
    d). Gotówką lub kartą w siedzibie naszej firmy z opcją „odbioru osobistego towaru”

     
  3. Jaki jest czas wysyłki po złożeniu zamówienia w sklepie?

    Każdy towar dostępny w naszym magazynie wysyłamy w ciągu 24h od złożenia zamówienia. W przypadku dokonania płatności przelewem tradycyjnym, wysyłka następuje dopiero po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie bankowym, zwykle 1-2 dni robocze. Każdorazowo okres wysyłki znajduje się w specyfikacji danego towaru.

     
  4. Czy zamówiony produkt można odebrać osobiście?

    Jak najbardziej, wszystkie towary ze specyfikacją „dostępny, wysyłka 24h” są dostępne na naszym magazynie i można je odebrać osobiście. Pracujemy od pon-pt.: 9-17, sob.: 10-14.

     
  5. Czy jest możliwość zakupów na raty ?

    TAK, jest taka możliwość. Przy wyborze płatności, należy wskazać formę płatności jako „raty”. Operatorem finansowania ratalnego są banki: Alior oraz mBank. Istnieje również możliwość sfinansowania zakupów przez P24NOW z możliwością zapłaty za towar „Zapłać później – do 54 dni.”

 

  1. Prowadzę działalność, czy mogę zrobić zakupy w leasing?

    Oczywiście, współpracujemy z jedną z największych firm leasingowych, oferującą szeroki wachlarz finansowania zakupów dla firm na korzystnych warunkach już od 500zł brutto.

 

  1. Nie odebrałam/em przesyłki od kuriera, ponieważ nikogo wtedy nie było, co mam teraz zrobić?

    W przypadku przesyłek kurierskich, kurier jeśli nikogo nie zastał w domu lub w firmie, zostawia awizo oraz podejmuje kolejną próbę dostarczenia paczki dnia następnego. W przypadku przesyłek do paczkomatów Inpost, czas na odbiór wynosi 48h od powiadomienia, w późniejszym czasie przesyłka wraca z powrotem do naszej firmy.

 

  1. Przesyłka nie została odebrana i została zwrócona sprzedawcy, co teraz?

 

Istnieje możliwość ponownego wysłania paczki przez nasz sklep, warunkiem jest opłacenie kolejnych kosztów wysyłki zgodnie z cennikiem znajdującym się w specyfikacji danej dostawy.

 

  1. Paczka przyszła uszkodzona, otwarta lub są ślady ingerencji.
     

Naszym priorytetem jest zapewnić Państwu bezpieczny transport produktów, dlatego dokładamy należytej staranności, aby paczki były odpowiednio zabezpieczone. Przy odbiorze przesyłki zawsze warto obejrzeć zewnętrzne opakowanie. Wszystko po to, aby sprawdzić, czy nie zostało ono uszkodzone, czy nie ma na paczce śladów otwierania, zgnieceń lub przepakowania. Jeśli coś wzbudzi Państwa niepokój, należy zwrócić na to uwagę i poinformować o tym kuriera a w przypadku uszkodzenia paczki, sporządzić z kurierem protokół szkody lub skontaktować się z naszą firmą. Dzięki temu będziemy mieli podstawy do dochodzenia odszkodowania od firmy kurierskiej.

 

  1. Otrzymałam/em towar, który nie działa i jest uszkodzony.

    W celu zgłoszenia reklamacji produktu, należy skontaktować się bezpośrednio z naszym działem serwisowym pod numerem telefonu 510 213 268 lub e-mailowo: serwis@abclap.pl w godzinach pracy firmy oraz poinformować o zaistniałym problemie. Wszelkie problemy staramy się rozwiązywać możliwie jak najszybciej.

     
  2. Brakuje dokumentu zakupu w paczce paragon / Faktura VAT.

    Zawsze do każdej paczki dołączamy dokument zakupu wraz z naszym małym gratisem J, w przypadku, gdy adres dostawy jest inny niż ten co znajduje się np. na Fakturze VAT, dokument automatycznie wysyłamy drogą elektroniczną. Jeśli zaginął dokument zakupu, prosimy o kontakt z naszym sklepem pod numerem telefonu 510 213 267 lub e-mail: sklep@abclap.pl.

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu