Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Konsument lub Przedsiębiorca, który prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą i zakup towaru nie był związany z charakterem zawodowym prowadzonej firmy (czyli nie może dotyczyć bezpośrednio branży i specjalizacji, w jakiej działa przedsiębiorca), ma prawo jego zwrotu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
W celu odstąpienia od umowy zawartej na odległość, Konsument lub Przedsiębiorca powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy elektronicznie ( przez e-mail ) lub oświadczenie takie umieścić w przesyłce zwrotnej. Wzór oświadczenia do pobrania: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania)
Towar należy odesłać na adres siedziby firmy: Beata Kadulska ABCLAP ul. Trockiego 43, 30-394 Kraków. Tel. 510 213 267, sklep(małpka)abclap.pl
Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
W ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, sklep dokonuje zwrotu środków na konto bankowe wskazane w oświadczeniu. Sklep może się wstrzymać ze zwrotem do chwili otrzymania zwracanej rzeczy i jej sprawdzeniu.
Jeśli produkt był użytkowany w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania, w takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Państwa produkt.
Niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (możliwością zwrotu).
Dotyczy to między innymi:
produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
nagrań dźwiękowych, wizualnych jak również gier i programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
produktów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
produktów ulegającym szybkiemu zepsuciu lub mającym krótki termin przydatności do użycia;
produktów, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.