Uszkodzony laptop? ► Serwis laptopów Kraków | Zepsuta konsola? ► Naprawy konsol Kraków

 Darmowa dostawa do paczkomatów INPOST od 199zł

PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Realizacja zamówienia
Twój koszyk jest pusty ...
ABCLAPAsusCynelDefenderDELLEsperanzaGembirdGoodramHPIBOXIntelLanbergLenovoMicronMicrosoftNATECNORTONONIKUMASamsungSAVIOThermal GrizzlyTP-LINKTRACERUGO
  • Przelewy24
  • BLIK

Realizacja zamówienia

Po dokonaniu zamówienia w naszym sklepie, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem jego realizacji i linkiem do jego szczegółów. O przekazaniu towaru/towarów do wysyłki zostaniesz poinformowany/a drogą e-mail. Wiadomość będzie zawierać dane firmy spedycyjnej oraz numer listu przewozowego. W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyny, szczegóły znajdziesz ---> tutaj

Termin realizacji zamówienia

Statusy terminów wysyłki / dostępności produktów:

 

  • Czas wysyłki ( do 24h ) - Towar jest dostępny i znajduje się w naszym głównym magazynie i jest dostępny od ręki, towar wysyłany jest w ciągu 24h od złożenia zamówienia ( dotyczy dni roboczych ) lub dostępny natychmiast w przypadku odbioru osobistego w naszym sklepie. 
 
  • Czas wysyłki ( do 72h ) - Towar jest dostępny, jednak nie znajduje się w naszym głównym magazynie. Po złożeniu zamówienia ściągamy produkt bezpośrednio do Ciebie lub w przypadku odbioru osobistego w naszym sklepie do naszego głównego magazynu. Większość produktów jest dostępnych już w ciągu 48h. O możliwym terminie odbioru towaru z naszego sklepu informujemy e-mailowo, przez SMS lub telefonicznie. 


Większość zamówień realizujemy w ciągu 24h od momentu ich potwierdzenia. Termin realizacji zamówienia wyszczególniony jest w opisie danego towaru w specyfikacji ( patrz: "Czas wysyłki" ). Zawsze masz możliwość śledzenia zamówienia w naszym sklepie. Jeśli realizacja zamówienia zostanie opóźniona, niezwłocznie poinformujemy cię o tym fakcie e-mailowo lub telefonicznie.

WAŻNE! Mimo dołożenia wszelkich starań odnośnie bezpiecznego pakowania naszych przesyłek, jeśli po otrzymaniu paczki będzie ona nosiła ślady ingerencji lub ślady uszkodzenia, prosimy o niezwłoczne sporządzenie protokołu uszkodzenia paczki w obecności kuriera i kontakt z nami pod numer telefonu 510 213 267 lub 510 213 268.

Sklep internetowy ABCLAP.PL  zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia z przyczyn technicznych lub z powodu wyczerpania zapasów magazynowych.

Firmy kurierskie

Nie mamy wpływu na pracę kurierów firm spedycyjnych. Nie mamy możliwości określenia godziny doręczenia przesyłki ani nie prowadzimy bazy numerów do kurierów obsługujących dany region dostawy. Szczegóły dotyczące dostawy po uzyskaniu numeru listu przewozowego można uzyskać kontaktując się z infolinią firmy spedycyjnej UPS lub Inpost w zależności od wybranej formy dostawy. Firmy kurierskie standardowo pracują od poniedziałku do piątku od 9 do 17. Jeśli wynikną problemy z dostawą naszych produktów do Państwa, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu