Otrzymali Państwo towar, który nie jest pełnowartościowy lub jest uszkodzony? Rozwiążemy problem i znajdziemy dla Państwa najlepsze rozwiązanie.
Każdy towar sprzedawany w naszym sklepie jest objęty gwarancją producenta, dystrybutora bądź sprzedawcy. Na sprzęt używany udzielamy 6 miesięcznej gwarancji, używane akcesoria i podzespoły 3 miesiące, towary nowe objęte są gwarancją producenta od 12 do 24 miesięcy. Każdorazowo okres gwarancji uwzględniony jest w parametrach produktu w sklepie. Jeśli po zakupie produktu, zostanie stwierdzona wada lub niezgodność towaru, prosimy o kontakt e-mailowy ( serwis@abclap.pl ) lub telefoniczny ( +48 510 213 268 ). Rozwiążemy problem najszybciej jak będzie to możliwe. W przypadku, gdy sprzęt będzie wymagał bezzwłącznej wizyty w naszym serwisie, prosimy o przesłanie reklamowanego towaru na adres naszego sklepu. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych od czasu otrzymania reklamowanego towaru do Naszej firmy. Staramy się zgłoszenia reklamacyjne realizować znacznie szybciej niż ustawowy termin.
Jak zgłosić reklamację?
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Na towary używane okres rękojmi wynosi 12 miesięcy, na towary nowe 24 miesiące.
W związku ze zmianą od 1 stycznia 2021 r. ustawy o prawach konsumenta opisane regulaminem sklepu internetowego prawa i obowiązki konsumentów w zakresie uprawnienia do odstąpienia od umowy zawieranej na odległość oraz rękojmi za wady towarów wprost należy stosować i będą stosowane do osób fizycznych, w tym wspólników spółek cywilnych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.