Darmowy odbiór w sklepie
|
Czas wysyłki: do 3 dni po dostarczeniu sprzętu
Koszt dostawy: od 0,00 zł
Stan magazynowy:
Stan produktu: Usługa serwisowa
Gwarancja: 12 miesięcy
Jeśli w Twojej konsoli uszkodzony jest port w sposób fizyczny np. mechaniczne uszkodzenie, wykruszenie, ułamanie lub pęknięcie, które widać gołym okiem lub obraz pojawia się tylko wtedy, gdy poruszamy wtyczką pod pewnym kontem oznacza to, że port HDMI należy wymienić na nowy. W przypadku, gdy konsola PS5 nie ma widocznych uszkodzeń może oznaczać, że doszło do pęknięcia połączeń gniazda HDMI na płycie głównej lub doszło do uszkodzenia transmitera HDMI np. w skutek przepięcia. Każdorazowo przeprowadzamy diagnozę konsoli i weryfikujemy uszkodzenie. Jeśli w konsoli doszło do innego uszkodzenia niż port HDMI skontaktujemy się z Toba i ustalimy losy naprawy :)
1. Jaki jest czas naprawy sprzętu, po złożeniu zamówienia?
Naprawy serwisowe zamówione w naszym sklepie realizujemy w ciągi 1-3 dni roboczych po dostarczeniu sprzętu do naszego serwisu. Wliczając przesyłki kurierskie - naprawa powinna wynieść nie więcej niż 5 dni roboczych. Gdyby wynikły jakieś opóźnienia, każdorazowo informujemy o tym fakcie telefonicznie lub e-mailowo.
2. Czy zamówienie muszę od razu opłacać, czy mogę to zrobić w późniejszym czasie?
Nie, zlecenie można opłacić zaraz po złożeniu zamówienia lub opłacić je w momencie, gdy poinformujemy że sprzęt jest gotowy do wysyłki, czy też odbioru z naszego serwisu.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.