Serwis Laptopów i Konsol ABCLAP - Serwis komputerowy, Naprawy konsol
PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Usługi » Wymiana uszkodzonego portu HDMI w konsoli PS5 PlayStation 5 + Konserwacja SPA Ciekły metal lub PTM Honeywell
Wymiana uszkodzonego portu HDMI w konsoli PS5 PlayStation 5 + Konserwacja SPA Ciekły metal lub PTM HoneywellWymiana uszkodzonego portu HDMI w konsoli PS5 PlayStation 5 + Konserwacja SPA Ciekły metal lub PTM HoneywellWymiana uszkodzonego portu HDMI w konsoli PS5 PlayStation 5 + Konserwacja SPA Ciekły metal lub PTM Honeywell
Wymiana uszkodzonego portu HDMI w konsoli PS5 PlayStation 5 + Konserwacja SPA Ciekły metal lub PTM Honeywell
Wymiana uszkodzonego portu HDMI w konsoli PS5 PlayStation 5 + Konserwacja SPA Ciekły metal lub PTM Honeywell
Wymiana uszkodzonego portu HDMI w konsoli PS5 PlayStation 5 + Konserwacja SPA Ciekły metal lub PTM Honeywell

Wymiana uszkodzonego portu HDMI w konsoli PS5 PlayStation 5 + Konserwacja SPA Ciekły metal lub PTM Honeywell

SONY
Usługa obejmująca wymianę uszkodzonego portu HDMI w Konsoli PlayStation 5 na nowy z 12 miesięczną gwarancją wraz z wykonaniem kompleksowej konserwacji układu chłodzenia w tym wymiana ciekłego metalu lub na życzenie bezpłatnie zastosujemy termopad PTM HoneyWell
Darmowy odbiór w sklepie

Czas wysyłki: do 3 dni po dostarczeniu sprzętu

Koszt dostawy: od 0,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Usługa serwisowa

Gwarancja: 12 miesięcy

Cena: 400,00 zł / szt. brutto

Najniższa cena z 30 dni to 400,00 zł

iLeasing
iRaty
Ilość:
-+
szt. brutto
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Zamawianie usług serwisowych FAQ
  • Recenzje produktu (0)

Usługa wymiany uszkodzonego portu HDMI w konsoli PlayStation 5 + SPA

Usługa obejmuje wymianę wadliwego portu na nowy wzmocniony pozbawiony wad oraz wykonanie kompleksowej konserwacji konsoli z zastosowaniem ciekłego metalu lub na życzenie ( w cenie usługi ) termopadu PTM HoneyWell.

Jeśli w Twojej konsoli uszkodzony jest port w sposób fizyczny np. mechaniczne uszkodzenie, wykruszenie, ułamanie lub pęknięcie, które widać gołym okiem lub obraz pojawia się tylko wtedy, gdy poruszamy wtyczką pod pewnym kontem oznacza to, że port HDMI należy wymienić na nowy. W przypadku, gdy konsola PS5 nie ma widocznych uszkodzeń może oznaczać, że doszło do pęknięcia połączeń gniazda HDMI na płycie głównej lub doszło do uszkodzenia transmitera HDMI np. w skutek przepięcia. Każdorazowo przeprowadzamy diagnozę konsoli i weryfikujemy uszkodzenie. Jeśli w konsoli doszło do innego uszkodzenia niż port HDMI skontaktujemy się z Toba i ustalimy losy naprawy :)
 

Co wlicza się w cenie usługi:

  • Nowy port HDMI wraz z profesjonalną wymianą w naszym serwisie.
  • Kompleksową konserwację wraz z wymianą ciekłego metalu lub PTM
  • Testy wydajnościowe i na życzenie zaktualizowanie konsoli do najnowszej wersji.
  • Jeśli dostarczysz nam pada do konsoli w cenie usługi dokonamy jego sprawdzenia i kalibracji analogów

Jak złożyć zamówienie na naprawę w naszym sklepie?

  1. Wybrać interesującą usługę naprawy.
  2. Dokonać zakupu wraz z wypełnienie danych adresowych.
  3. Można zamówienie opłacić od razu lub płatności dokonać dopiero po naprawie ( złożenie zamówienia automatycznie wprowadza sprzęt do kolejki serwisowej, jednocześnie rezerwując usługę jeszcze przed dostarczeniem konsoli na serwis, dzięki temu naprawę zrealizujemy błyskawicznie).
  4. Gdy konsola dotrze do Nas na serwis przystępujemy do jej naprawy.
  5. Naprawioną konsolę wysyłamy na adres podany w zamówieniu. 
Pamiętaj! na wszystkie naprawy w naszym serwisie udzielamy 12 miesięcznej gwarancji. Jeśli chcesz otrzymać Fakturę VAT 23% wystarczy w zamówieniu wybrać: Faktura VAT i wprowadzić NIP firmy. Czas realizacji naprawy wynosi przeważnie 2-3 dni robocze.
 

Dodatkowe pytania? Zachęcamy do kontaktu: 510 213 268

1. Jaki jest czas naprawy sprzętu, po złożeniu zamówienia?
Naprawy serwisowe zamówione w naszym sklepie realizujemy w ciągi 1-3 dni roboczych po dostarczeniu sprzętu do naszego serwisu. Wliczając przesyłki kurierskie - naprawa powinna wynieść nie więcej niż 5 dni roboczych. Gdyby wynikły jakieś opóźnienia, każdorazowo informujemy o tym fakcie telefonicznie lub e-mailowo.

2. Czy zamówienie muszę od razu opłacać, czy mogę to zrobić w późniejszym czasie?
Nie, zlecenie można opłacić zaraz po złożeniu zamówienia lub opłacić je w momencie, gdy poinformujemy że sprzęt jest gotowy do wysyłki, czy też odbioru z naszego serwisu. 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu